Termeni de utilizare

 

1.  ELEMENTE DEFINITORII

Termenii și condițiile generale prevăzute în continuare se vor aplica tuturor vânzărilor de bunuri și servicii de către  SC Newdesk SRL, prin intermediul magazinului online www.newdesk.ro către cumpărător.

Astfel, următorii termeni se definesc astfel:

- bunuri și servicii : orice produs sau serviciu care urmează a fi furnizat de către vânzător, cumpărătorului;

- comanda : document eletronic prin care cumpărătorul solicită achiziționarea unor bunuri sau servicii prezentate în oferta magazinului onlinewww.newdesk.ro;

- contract : comanda confirmată de către vânzător (confirmarea unei comenzi se poate face doar telefonic sau electronic).

 

 

2. ÎNREGISTRAREA ȘI CONFIRMAREA UNEI COMENZI

Prin lansarea unei comenzi (eletronic sau telefonic) prin intermediul magazinului online www.newdesk.ro , cumpărătorul este de acord cu forma de comunicare prin care vânzătorul  își desfășoară operațiunile (electronic sau telefonic).

O comandă este compusă din următoarele:

- bunuri sau servicii regăsite în oferta magazinului online mai sus menționat;

- mențiuni clare cu privire la datele de facturare, livrare precum și alte mențiuni speciale;

- specificațiile cumpărătorului.

 

Lansarea unei comenzi (electronic sau telefonic) nu presupune și confirmarea comenzii și a contractului.  Etapele complete sunt următoarele:

- înregistrarea unei comenzi:  se va genera un număr unic automat pentru fiecare comandă înregistrată;

- preluarea unei comenzi de către un agent de vânzări, în limita programului de lucru afișat pe site la secțiunea Contact (programul Departamentului de Vânzări);

- confirmarea unei comenzi se face după verificarea comenzii și a stocului produselor aflate în comandă. Această confirmare se face doar de către un agent de vânzări, telefonic sau electronic (e-mail);

- livrarea unei comenzi se face după confirmarea comenzii și după stabilirea detaliilor de livrare de către agentul de vânzări sau livrări și de către cumpărător.

 

Nota: Comenzile care conţin discounturi nu vor beneficia de reduceri suplimentare, cum ar fi: vouchere, reduceri aniversare, reduceri Corporate etc. 

 

Produsele aflate în oferta magazinului online www.newdesk.ro se pot vinde numai în baza unei comenzi. Comanda se va procesa conform pașilor mai sus menționați în timpul programului de lucru al Departamentului de Vânzări. O comandă neconfirmată nu presupune o rezervare a produselor. Comenzile vor fi onorate în ordinea cronologică în care au fost înregistrate în baza de date. O comandă care conține produse afișate în site cu următorul status: STOC FURNIZOR (DEPOZIT) SAU ÎNTREABĂ STOC nu pot fi onorate în cazul în care pe același produs a fost înregistrată o altă comandă înaintea ei din punct de vedere cronologic și ulterior confirmată, astfel stocul epuizânduse.

 

 

3. PREȚUL ȘI STOCUL PRODUSELOR

Prețurile și stocul produselor sunt actualizate de la un interval de 24 de ore până la 7 zile. Prețurile din comenzi și proforme sunt valabile 3 zile de la data emiterii acestora.

Pentru produse care se aduc pe baza de comandă specială se poate solicita achitarea unui avans de minim 30% din valoarea produsului.

 

În cazul în care prețurile sau alte detalii referitoare la produse au fost afișate greșit, inclusiv din cauza faptului că au fost introduse greșit în baza de date, ne alocăm dreptul de a ANULA comenzile ce conțin aceste produse și de a anunța clienții în cel mai scurt timp despre eroarea apărută.

 

Stocul produselor comercializate de către magazinul online www.newdesk.ro este menționat astfel:

 

STOC FURNIZOR (DEPOZIT): produsul se află în depozitul furnizorului conform ofertei transmise de catre acesta și se poate ridica sau livra după verificarea si confirmarea stocului la furnizor. Avand in vedere ca actualizarea stocurilor aflate la furnizor nu este facuta intr-un interval care sa permita o informare exacta, pot aparea cazuri in care un produs afisat in stoc furnizor sa nu mai se afle de fapt pe stoc. De asemenea, exista posibilitatea ca aceste produse sa poata fi aduse doar pe comanda speciala, cu termene de livrare de la 2 zile la 60 de zile. Informația fiind preluată de la furnizor, nu ne asumăm responsabilitatea dacă produsul respectiv nu se află în stocul acestuia.

- ÎNTREABĂ STOC: produsul se afla inca in oferta furnizorilor cu mentiunea ca stocul poate fi limitat, produsele pot fi rezervate la furnizor pe unele comenzi, produsele se pot aduce pe comenzi speciale de la producator care au termen de livrare de la 2 la 60 de zile sau chiar lipsa stoc cu termen de reaprovizionare nedeterminat.

  

 

4. LIVRAREA PRODUSELOR

Livrarea produselor se face conform datelor menționate în această pagină http://www.newdesk.ro/livrare-comanda.

Timpii de livrare din pagina mai sus menționată se aplică din momentul confirmării comenzii, exceptând zilele nelucrătoare si pot varia de la 24 ore la 30 de zile.

 

În cazul livrărilor prin curierat Newdesk, cât și prin curierat rapid este recomandat ca după recepționarea comenzii, produsul (produsele) să fie verificate pentru a nu prezenta defecțiuni fizice cauzate de transport. De asemenea, se recomanda verificarea produsului din punct de vedere al specificatiilor, accesoriilor cu care este livrat si al functionalitatii - in cazul unor lipsuri sau neconcordante se va proceda conform datelor mai jos mentionate. Este recomandat ca verificarea să fie făcută cât mai repede după recepționarea comenzii, iar sesizarea făcută in maximum 24 de ore la adresa de e-mail : info@newdesk.ro. Sesizarea trebuie să conțină informații despre comandă, despre starea produsului și de preferat câteva poze cu produsul / ambalajul cu probleme. 

 

 

 

5. DREPTURI DE AUTOR

Drepturile de autor asupra întregului conţinut aparţin în totalitate Newdesk SRL și nu se pot folosi sau copia fără acordul scris al proprietarului.

 

Cei care accesează acest site web au următoarele drepturi:

explorarea conţinutului www.newdesk.ro

reproducerea, traducerea sau utilizarea informaţiilor publicate, numai cu acordul sursei;

inserarea în paginile proprii a unor legături către acest site web (atunci când legăturile sunt cuprinse în website-uri comerciale sau publicitare se va asigura deschiderea unei noi ferestre pentru vizualizarea site-ului www.newdesk.ro);

persoana care îşi bazează deciziile, acţiunile sau inacţiunea sa pe informaţiile conţinute în acest website îşi asumă răspunderea integrală pentru eventualele pierderi suferite;

Fotografiile prezentate au caracter informativ și pot conține accesorii ce nu sunt incluse în pachetul standard al produsului;

Specificațiile tehnice sunt informative, pot fi schimbate fără nevoia de înștiințare prealabilă și nu constituie obligativitate contractuală.

 

 

6. GARANȚII

Toate produsele comercializate de către magazinul online www.newdeskro , cu excepția celor resigilate, beneficiază de condiții de garanție conform legislației în vigoare și condițiilor comerciale ale producătorilor și distribuitorilor - toate produsele sunt noi (cu excepția celor resigilate), în ambalaje originale. Garanția produselor comercializate de către Newdesk este asigurată de către service-urile autorizate ale distribuitorilor sau producătorilor, prin predarea acestora în cazul lipsei conformității, către centrul de preluare al garanțiilor Newdesk.ro sau direct către centrele de service autorizate specificate în certificatul de garanție.

 

Mai multe detalii despre condițiile de garanție se regăsesc în pagina dedicată: 

http://www.newdesk.ro/garantii

 

 

7. RETURNAREA PRODUSELOR

Returnarea produselor se supune legiilor în vigoare precum și unei politici proprii de returnare în unele cazuri.

Toate detaliile despre returnare se regăsesc pe pagina dedicată: 

http://www.newdesk.ro/returnare-produs

 

 

8. FORȚA MAJORĂ

Nici una dintre părți nu va fi răspunzătoare pentru neexecutarea obligațiilor sale contractuale, dacă o astfel de neexecutare este datorată unui eveniment de forță majoră. Forța majoră este evenimentul imprevizibil, în afara controlului părților și care nu poate fi evitat.

 

Termenii si conditiile de comercializare a produselor pe site-ul newdesk.ro pot fi modificate prin consens al conducerii companiei ce administreaza site-ul. Propunerile de modificare a vor fi comunicate în prealabil tuturor membrilor conducerii.

Documentele supuse dezbaterii, precum si cele rezultate în urma discutiilor (sinteza deciziilor) vor fi comunicare membrilor AGA, urmand a se dispunde publicarea noilor dispozitii in sectiunea destinata de pe pagina de internet http://www.newdesk.ro/termeni-de-utilizare.html

 

Prezentul regulament a fost adoptat in sedinta AGA din data de 13 Iunie 2014

Termenii de utilizare consemnati in prezentul document isi produc efecte juridice începând cu data de 13 Iunie 2014.

Termenii de utilizare publicati pe site-ul www.newdesk.ro, precum si procedura de solutionare a reclamatiilor consumatorilor finali pot fi accesate oricând de către Client, consultate și printate; sunt arhivate electronic de către Newdesk și fac proba raporturilor juridice dintre părţi.

Prezentul exemplar reprezintă originalul Termenilor de utilizare şi este semnat de catre Directorul General.


Top